Hej hej!

Du har kommit till Becka och Micis Nya Zeeland-blogg.

onsdag, februari 25

Skydive

Japp..tror det eller ej...mici har hoppat skydive!
Lange har jag varit radd och vagrat att gora det trots manga man mott som forsokt overtala mig.
Men blivit lite mer och mer intresserad och speciellt efter becka gjorde sitt skydive i Franz Josef blev jag lite sugen.
Bestamde mig pa riktigt idag da jag gick in i receptionen pa vart hostel och bad honom boka in mig for skydive.
Hjaaalp!
Lite i dvala, men anda ovanligt lugn i bilen.
Nar vi kom fram skulle jag hoppa med 3 amerikanare som kande varandra. De var schyssta, men att skamta om att man i kistan skulle ha en t-shirt med texten "I did not survive the skydive" kanske inte var i min klass av skamt...
Pa med klader, lite laskigt, upp i planet, ratt sa laskigt..sitter jag verkligen fast?
Hade en schysst som hoppa med mig iaf och en skon kameraman.
Nar man val foll ut ur planet hade man inga oroliga tankar langre...det var bara haftigt!
Tog ju en DVD sa ni som vill far se den nar jag kommer hem. Annars talar filmen nedanfor ganska mycket for sig sjalv hur jag kande efter hoppet.

Imorrn aker vi till Tauranga och halsar pa Seamus och hans kompisar. Ska bli kul att komma tillbaka dit!

Hoppas allt ar bra darhemma

ses snart:)

8 kommentarer:

  1. Jag kan inte se filmen! Jag vill se den!
    Haha skön amerikan =D

    SvaraRadera
  2. De första 8s av den filmen är nog det roligaste den här bloggen har producerat :D

    SvaraRadera
  3. Grymt Mici! Blir det filmkväll sen då? Kan vi sitta och se era filmer. Och så kan ni sitta och peka när vi ser Sagan Om Ringen!

    SvaraRadera
  4. Pappa är förvånad och stolt över sin dotter.
    Ett minne för livet och en utmaning som genomförts. Kom hem hel och tänk på att det finns ett liv på andra sidan klotet också. Ett vintrigt sådant.

    SvaraRadera
  5. Modigt Mici! :D Jag skulle aldrig vågat
    o bra dokumenterat av Becka ;)
    Kom hem snart för jag saknar er!

    SvaraRadera
  6. Härligt! Ser fram emot att se själva hoppet sen när du kommer hem :)

    SvaraRadera
  7. Ni lever va? läste om några 20åringar som dött i en bilkrasch, men eftersom ingen av er har körkort så borde de ju inte va ni. saknar er!

    SvaraRadera
  8. Kanske just därför... Skönt att ni lever, grymt glad.

    SvaraRadera

Skicka ett e-mail

Om ni vill skicka ett e-mail till oss så är

Rebeckas adress: och Micis adress: Vi blir jätteglada om vi får brev.